Wessmans sanning

sjukstuga

Publicerad 2014-06-27 19:04:18 i Allmänt,

Jisses vilken vecka.
I denna familj har vi kämpat med svinkoppor, maginfluensa och halsfluss.
Ovanpå detta har jag lyckats spräcka knäet i trappan när jag envisades med att få upp alla fem matkassar på en gång..
Efter ett besök på akuten med lim o tejp så slutade det iaf att blöda
Men idag vaknade jag med otrolig smärta och svullnad.
Ner till vårdcentralen för fjärde gången denna veckan, hej Wessman!
Klippkort?
Kraftig infektion i mitt knä
Så nu har jag den starkaste antibiotikan och kryckor.
Och jag med min hypokondri är ju tvärsäker på att jag kommer få amputera benet eller i värsta fall dö!

Och vädret, detta jävla vädret.
Fan vad jag gnäller.
Men jag måste spy av mig.

Jävligt tacksam för att jag har en underbar familj o släkt o vänner som alltid ställer upp.
Hur visar man sin tacksamhet när inte ord räcker till?

Jag.Älskar.Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela