Wessmans sanning

Lite sjukt

Publicerad 2014-11-25 23:22:54 i Allmänt,

Jag är sjuk.
Har förlorade en hel del blod sista tiden och opererades i fredags.
Så med ett HB på 80, ligger jag ganska pall.
Inte coolt alls för en rastlös själ som mig.
Men jag kan inte gå från soffan till toan och pissa utan att få hjärtklappning, bli andfådd och ont i bröstet.
Jag proppar mig själv med järn, B12, folsyra och C-vitaminer i hopp om att kunna vara på fötter mycket snart.

Min lilla knodd, även kallad Eddie-Peddi-Poo, opererades igår.
Mandlar och polyper.
Han är pigg som en nötkärna, men pga blödningsrisk så ska han vara hemma 7-10 dagar.
Så han myser (läs terroriserar sin mamma och välter sitt rum samtidigt som han kan allting själv och tjatar hål i huvudet) hela dagarna <3

Jag har inte bloggat på ett tag.
De beror nog lite på att jag inte laddat ner appen på min nya telefon förändras nu.
Fick ju en iPhone 6 av min älskade man.
Så nu har jag laddat ner o ska försöka uppdatera er cyber-freaks där ute.

Kör lite bilder från bland annat operation och så i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela