Wessmans sanning

my little ponys

Publicerad 2014-11-05 20:35:00 i Allmänt,

Imorse när jag körde till jobbet så fick jag ett sånt där jävla-idioter-på-vägen-cpdamp.
Oavsett om det var stadskörning, landsväg eller motorväg så gled bilarna framför mig i 50km/h.
Va de nårra jävla my little ponys de hade under motorhuven?!
Inte för att vår bil har nårra 1 miljon frustande ardennrar att komma med, men att ligga o glida i 50?! vaa faan, tryck på gasen eller stanna hemma!

Sitter med en tenta som släpptes idag.
Jag har huvudvärk och är så grinig.
Hur ska jag hinna tentera av en delkurs på en dag?
När jag dessutom är så himla ointresserad för tillfället.
 
Och inte nog med det så har en kund som piercat tungan fått infektion.
Hm.. sköta munhygienen bättre?
Nej nej.. då är det mitt fel. Det är jag som är dum i huvudet. Borde skaffa mig en utbildning. Är oseriös och en massa annat..
Jag har gått en utbildning 2006 och sedan har jag piercat sedan dess.
Jag betalde mycket pengar för den utbildningen och har efter det jobbat både hemifrån och på studio med eget företat.
Då är jag oseriös.. okompetent.. och dum i huvudet.
Inte för att jag egentligen bryr mig, för jag VET att jag har 100% sterila grejor och eventuell infektion beror på kundens skötsel och inte på hur jag piercar.
Men ni vet. Folk älskar o snacka. Särskilt i en liten röv-håla.
Det roliga är att på 8 år i branschen så är det totalt 3 personer som fått problem med infektion..
 
 
Nej jag slutar blogga nu.
Annars kommer jag spåra ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela