Wessmans sanning

Dags att tala ut

Publicerad 2014-10-14 11:51:17 i Allmänt,

Slänger in en liten annonsering här!

Jag är utbildad undersköterska med inriktning psykiatri och läser nu sista delen på min utbildning till KBT-terapeut.
Jag kommer snart att börja ta emot personer för samtalskontakt, som en slutlig del i min utbildning.
Jag söker 5 personer som känner att de behöver hjälp och stöd i sin vardag. Jag har självklart 100 % tystnadsplikt.
Priserna för mina första klienter kommer att vara 150 kronor och secessionen varar ca 1 timme.
De som väljer att fortsätta sin terapi efter att min utbildning är klar, kommer alltid att ha reducerat pris.
Jag kommer sedan att ha mottagning och priserna kommer att höjas.
Skicka PM på facebook eller kontakta mig via telefon intresse för att hålla din egen sekretess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela