Wessmans sanning

Flowers in my hair

Publicerad 2014-10-12 20:38:22 i Allmänt,

Dagen har bestått av att jag har piercat Jessie och hennes dotter.
Jag vet inte om jag är sjuk men jag njuter av att kunna köra en kanyl genom en annan människas kropp, åsamka någon smärta och en mindre blodförlust samtidigt som jag får pengar för det och inte blir anmäld!
Jag tycker om att känna hur brosket går söder av mitt tryck med kanylen, hur huden bara ger med sig för mitt verktyg.
Att jag dessutom får göra detta på min mans ex 3 ggr samma dag är ju rena jävla lyckodagen.
 
Efter tortyren så blev det kalas hos min farmor o farfar.
Lilla farfar blev ett år äldre.
Jag påpekade att det kanske hade varit en idé att skriva in sig på PRO och få lite fler vänner och intressen.
Farfar tycker dock att det är gamla människor sm är med där, så det är ingenting för honom.
 
Nu slappar jag i soffan efter en lååång dusch med min kärlek och bara njuter av vår nya inredning i tvrummet. 
Dock med en jävla huvudvärk som vägrar ge med sig på flera dagar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela