Wessmans sanning

Lchf

Publicerad 2014-10-30 00:56:00 i Allmänt,

Nu är jag inne på min 4:e LCHF-dag.
Jag kör inte strikt-strikt utan har plockat bort;
* Pasta
* Ris
* Potatis
* Bröd
* Socker
 
Så inget med godis, chips eller kaffelatte.
Däremot äter jag mörkt knäckebröd och tillåter frukt ibland.
Jag har även druckit lite sockerfri blåbärssoppa nu ikväll, men mest för att jag är dålig i magen och kände att jag behövde lite blåbär.
Jag satsar på -7 kilo.
 
Sen är jag ju sån, jag vill se resultat NU NU NU!
Men jag hoppas att iallafall gått ner 2-3 kilo om en månad.
 
Dock har jag svårt för recept.
Idag gjorde mannen chili con carne, fixade riset brevid för min skull.
(jag brukar annars alltid blanda i riset i guccan)
Så det funkade.
Igår blev det kyckling och ungsrostade grönsaker.
I förgår kommer jag inte ens ihåg.
Behöver tips på enkel o snabb LCHF-mat.
 
Sen har jag ingen telefon för den tappade jag idag, hårt och bestämt rakt ner i golvet.
#inteallsmeningenattblisåfrustrerad
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela