Wessmans sanning

Dundersnor och stadsbo

Publicerad 2015-04-11 23:27:43 i Allmänt,

Ja. Då tog man äntligen steget ifrån kommunen.
Igår gick flyttlasset och det var med både spänning, gläde, sorg, förväntan och lite rädsla som jag lämnade kommunen som jag kan som min egen ficka.

Idag har vi hållit på sedan 07.20. Sov inte många timmar i natt heller. Troligtvis pga allt nytt.
 Barnen trivs jätte bra och det värmer mitt mammahjärta att se hur glada de är för sina rum, hur de leker på innergården och får nya vänner.

Ber verkligen om ursäkt om jag inte hör av mig just nu men det är så mycket som ska fixas :)

Tusen tack till alla stjärnor som ställde upp med allt under denna flytt.
Jag/vi är er evigt tacksamma!

Nu är det dax att försöka sova lite för att möta en ny dag med en himla massa uppackning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela