Wessmans sanning

Påsk

Publicerad 2015-04-03 00:07:10 i Allmänt,

Jag förstår inte egentligen.
Vilken dubbelmoral jag har.
Jag tror inte alls på Gud.
Det händer för mycket i världen för att det ska kunna finnas en Gud. 
Visst, jag tror på någon högre makt, de onaturliga osv men inte på kristendomen.
Hur som helst.. Jag tror inte på Gud, MEN jag är så hajpad över att fira påsk o jul o skit.
Varför är de så viktigt egentligen?
Ja.. Traditioner är fint o jag är grymt traditionsfast. 
Men jag gör inte det av rätt anledning.
Jag firar inte påsk pga att Jesus korsfästes.
Men hur många gör egentligen det?
Nu bloggar jag en massa strunt igen.

På lördag har vi varit gifta i två år.
Tiden går så fort alltså!!
Och nu har vi massa nya saker som händer.
Ny bostad, nytt jobb etc.
Så spännande (och skrämmande)

Jag har kollat på film ikväll, Snövit.
Jag älskar kristen stewart!
Hon är en grym skådis!

Förutom filmmys ikväll så har vi gjort lite påskpyssel, barnen har gått påskkärringar/påskhare, de har fått leta påskägg i lägenheten och sen käkat massa gottis framför tvn.
Nu sover alla utom jag..








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela