Wessmans sanning

Vardag med mina hjärtan

Publicerad 2015-02-04 19:47:39 i Allmänt,

Vardagen rullar på. 
Den ser samma ut i veckorna.
Upp tidig som tusan, klä på alla barn, ut med hunden, göra vid sig själv, servera frukost och lyssna på mix megapol.
Susa iväg med bilen och lämna alla barn.
Stressigt som vanligt pga den tidsoptimist jag är.
Till jobbet, stämpla in 1 minut innan jag börjar och halsa en kopp kaffe.
Jobba, hämta alla barn, ut med hunden, laga mat, börja med hushållsbestyr, duscha barn, på med pyjamas, äta kvällsmat, mysa, borsta tänder, läsa saga, natta minstingen, hjälpa med läxa,  natta resterande barn, egentid med mannen o sen sova.
Sen likadant dagen efter.
Men jag trivs. Jag trivs ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela