Wessmans sanning

Jag vill åka bort

Publicerad 2015-01-06 15:29:14 i Allmänt,

Just nu längtar jag bort mer än någonsin.
Jag mannen o barnen på en fin ö i Medelhavet!!
Åhh..
Det är så mycket nu.
Eller egentligen inte mycket negativt men mycket förändringar.

Jag är tillbaka på hästryggen.
Första dressyrpasset idag.
Jag var jätte nervös, kändes som att man hade glömt allt!
Men det fick kanonbra!

Om två veckor börjar jag på mindfullness/kbt i grupp.
I 8 veckor ska jag gå där för att "hitta mig själv och mitt inre lugn".

På jobbet är det en massa förändringar och det känns kul.
Hoppas på mer personlig utveckling.

Gymmet går jag till nu varje eller varannan dag.
Det är tufft att masa sig dit, men när jag väl är där så är det underbart skönt!

Så många kilo som måste av.
Sån ångest över vikt o kropp nu så det är sanslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela