Wessmans sanning

UHsängliggandes

Publicerad 2015-01-15 10:48:35 i Allmänt,

Att vara sängliggandes är inte alls kul.
Kräker hela tiden o det som är värst är att även om jag kräker så mår jag fortfarande illa.
Det släpper inte!

Igår skulle jag hämta ut illamåendetabletter som jag fick av läkaren.
Men när jag kom till Apoteket så blev jag gnidd och juden kröp fram i mig.
10 tabletter för 600kr!
Jag gick därifrån utan tabletter..

Inge nog med detta så lyckades jag klämma handen i bildörren igår.
Så illa att jag fick spendera största delen av dagen på akuten.
Att sitta på akuten illamående o kräkig är allt annat än coolt.
Så ovanpå alltihop så dunkar handen otroligt mycket!

Imorgon blir de operation och sen hoppas jag på att vara fit for fight snart igen.

Jävla gnäll på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela