Wessmans sanning

Weekend

Publicerad 2015-01-24 23:33:56 i Allmänt,

Skulle så hemskt gärna vilja ta man o barn o sticka iväg en vecka.
Trött på tillvaron.

De går inte alls som jag vill på jobbet o sökandet efter större boende har inte resulterat i något ännu.

Igår slirade vi lite nere på Jeppes och idag har vi myst sönder barnen med film o gottis.
Tjejerna beställde hemmagjord milkshake, godis o läsk.
Åt en jätte god middag som bestod av kyckling, curry, sallad och quinoa.
Avnjöt ett glas rött till de.

Quinoa är perfekt istället för pasta ris o potatis!
Gott både varmt o kallt som tillbehör till kött, fisk, fågel eller i en sallad!!
Helt klart ett nytt måste i vårt skafferi.

Har kollat på medicinen , en svensk film med Helena Bergström i huvudrollen.
Helt ok film.
Ungefär som alla andra svenska filmer där hon är med.
Jag gillar henne, men bäst är ändå Änglagård.
Dock slog det mig att hon har blivit gammal.
Åren går..

Nu är jag ganska sliten och tänker sova för natten.
Imorgon kanske det blir pulkaåkning eller så tvingar jag hit Jenna på kaffe och leverans av rittavla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela