Wessmans sanning

Xbox one

Publicerad 2015-01-12 20:59:48 i Allmänt,

Min stora tjej gav sig iväg på äventyr idag.
Hennes faster hämtade henne ikväll och inatt drar hon med dem till Teneriffa.
Hon var fortfarande krasslig så vi har kurerat henne hela dagen.
Det kändes bättre nu ikväll så vi får hoppas att hon håller sig frisk och får jätte roligt!

Lillgrabben är uppe på övertid och lirar Xbox med Tomas.
Själv känner jag mig lite kass så jag har nyss intagit ryggläge o ska lyssna på Karlavagnen.

Älskade Karlavagnen som jag alltid lyssnade på när jag var liten och genom min uppväxt.
Som alltid varit en lugnande röst i kvällsmörkret.
Som jag alltid kände för dessa människor som medverkade.
I tidiga år så började jag även att ringa in och dela med mig av mina tankar, åsikter och känslor :)

Älskade Karlavagnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela