Wessmans sanning

Hasse Andersson

Publicerad 2015-06-04 22:37:23 i Allmänt,

Alltså Skånetrafiken är ett skämt!!
Om direkttågen till Hässleholm blir inställda så får de väl för fan se till o sätta in DIREKTbussar istället?
Nej, efter att ha väntat nästan 40 min på ersättningsbuss så kommer den äntligen.
Men bara det att då går den bussen till Mörarp o sen får man byta till tåg som tar en vidare.
Då mina barn reser utan vuxen så kan man omöjligt skicka dem när det är byten!

Efter två timmars väntan och efter att jag fått smärre utbrott på en stackare i kundtjänst, så går tågen igen.
Barnen kom fram hela och rena, nöjda och glada.

Vilka underbart duktiga barn jag har ❤️

Så ikväll har barnen varit i Tivoliparken för att avnjuta allas vår Hasse Andersson.

Själv har jag varit med Tomas, Z och Itch i pålsjöskog och gått en sväng och sedan njutit av nygräddade våfflor i paviljongen.
Efter det tog vi bilen och körde längs havet och tittade på fina miljonvillor!

Sist men inte minst så avnjöt vi kvällsfika på house of bagel.
För er som inte smakat caramelcheescake, har missat Guds gåva till folket 😍

Imorgon ställer jag bilen och cyklar alla mina ärende..
#hejdåkalorier #hejdåcheescake



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela