Wessmans sanning

Den där vikten

Publicerad 2015-03-25 14:57:24 i Allmänt,

Man stirrar sig blind på en våg som ständigt pendlar mellan ett kg ner och ett kg upp.
Man trycker i sig kvarg och chiafrön, ersätter allt med quinoa, tar bort socker och äter inga mackor.
Knaprar grönsaker och frukt för att sedan ställa sig på vågen igen utan att se minsta resultat.
Jag är så trött på denna jävla jojobantning, hittar ingenting som fungerar.
Allt jag vill är att komma i alla mina gamla kläder, kunna ha den där tröjan i sommar som visar en glipa av en platt mage.
Kunna gå med de där favoritsorten utan att se ut som en kraterinvasion på låren.
Köpa den där läckta bikinin utan att bli utstuderad för att ha strandens värsta hängröv!

Ja jo, jag är väl lite väl självkritisk och har kanske lite dålig självbild.
Men va fasen, jag va smal o platt o fin efter båda mina graviditeter så va är de frågan om nu liksom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela