Wessmans sanning

Bloggarna går mot döden

Publicerad 2015-05-05 23:06:25 i Allmänt,

Är det  så?
Att bloggandet liksom håller på att dö ut eller är det bara en känsla jag får?
Innan hörde man hit och dit om massa bloggare som var kända pga din blogg, man läste om bloggskandaler, bloggbråk, blogg hit o blogg dit.
Bloggare ställde upp i dokusåpor och alla viste vilka de var.
Men nu känns de så tyst.
Det är till och med tyst om blondin Bella och kissie.
Eller är de bara jag som inte hör det senaste längre?

Skit samma.
Det här med att blogga var en del av mitt liv för några år sedan.
Jag uppdaterade flera gånger om dagen, till och med när jag låg på förlossningen!
Jag hade närmare 1000 besökare varje dag och läsare från alla möjliga platser i världen.
Jag ändrade teman, kodade om och skaffade ny design titt som tätt.

Sen bara tappade jag det.
Jag bloggade om allt innan och blev både hissad och dissad för det.
Men de va kul!
Nu känns de inte alls lika kul.
Jag vet inte vad jag ska skriva om och jag vet inte ens om jag har några läsare.
Orkar inte ens pilla med att få en schysst design..

Jag har fallit i bloggarnas mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela