Wessmans sanning

Man hinner en del

Publicerad 2015-05-04 14:32:46 i Allmänt,

Men åh.
Skulle till läkaren idag så jag va uppe tidigt o gjorde mig i ordning.
Tänkte passa på att åka inom mitt gamla jobb med medan jag ändå va i de krokarna.
Så ringer sekreteraren fem i åtta och meddelar att läkaren är sjuk.
Men hallå?!
Han är läkare, gör dig frisk!

Istället blev det massa egentid.
Först åkte jag till Ikea, men de va fan stängt så tidigt så då passade jag på att dra o besiktiga bilen.
Efter det blev de Ikea och lite brunch.
Jäkligt god brunchbuffe för bara 35kr!
Den rekommenderar jag faktiskt.

Jag handlade lite smått o gått, tog en snabb vända på väla o sen landade jag i soffan här hemma.
Tittat på en grym film som heter jamesy boy.
Verklighetsbaserad och bara tummen upp från mig!

Egentligen skulle jag behöva städa, diska, bära kartonger, packa upp saker, sätta ihop möbler, handla mat och en massa annat skit.
Men jag har fan huvudvärk så jag baksar på alla måsten en stund till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela