Wessmans sanning

Nu kör vi

Publicerad 2015-05-28 20:59:54 i Allmänt,

Rökfri i fem dagar och jag är så jävla röksugen.
Socker bortplockat i två dagar och jag vill ha kakor, paj och godis!
Jag har nämligen inte haft karaktär nog att gå ner de där 8 kg som jag försökt sedan i höstas.
Jag har tänkt att "jag gör de sen" , "jag har gott om tid på mig innan sommaren". 
Men ikke!!
Nu är sommaren o bikini snart här o jag liknar en valross.

Ikväll gav jag mig fan på att börja jogga igen. Musik i öronen och all gröndskande natur är så jävla rogivande.
Första turen idag (joggade i intervaller) blev 2,3km.
Helt ok för att vara första turen detta året.
Dock besviken över tiden, men jag stannade med itch ett par gånger o tränade lite.
Multitasking

På lördag ska jag o min kärlek på dejt.
Så jävla behövligt att umgås på tu man hand. Vin o shopping står på listan 💕






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela