Wessmans sanning

Staden där man hör måsarnas skri

Publicerad 2015-05-09 23:16:58 i Allmänt,

Jag älskar denna staden.
Jag älskar människorna som har kommit in i mitt liv.

Jobbigt att min fina prinsessa inte hittat rätt i skolan, men de löser vi.
Har ju bara gått någon vecka och de tar tid.
Men vi kommer aldrig acceptera att hon ska må dåligt eller vara ledsen.
Aldrig.
Det är en tuffare attityd och ett annorlunda sätt.
Kanske passar de inte min tjej, men då ordnar vi det.
Skulle aldrig svika henne, eller nån av de andra barnen.

Just nu har jag lite saknad efter en del i Göinge men jag tänkte ta en tripp dit snart.

Det jag verkligen känner av nu är vilka de riktiga vännerna är.
För det är inte många som håller kontakten med en.
Underbart när man gör ngt nytt som än en gång sätter vänskap på prov.
O det är alltid samma som finns kvar.
Jag är föralltid vid er sida..

Jag trivs även om hemlängtan ibland smyger sig på.
Men som sagt, de tar tid o komma in i allt.

Dagarna flyter på.
Jobb o familj tar all min tid och det är mysigt mest hela tiden.
Nästan för bra för o va sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela